Sidevisninger i alt

torsdag den 26. maj 2011

5 dage på bloggen....

Tak til de mange besøgende på min blog på bare 5 dage. Jeg er helt overvældet! Men det giver mig bestemt lyst til at gå videre med at lære, hvordan blog-teknikken virker. Her er et forsøg på at indsætte en video (Julebazar i Vejleå Kirke 21.12.2010), optaget af vores lokale TV-Ishøj og udgivet på YouTube sidste år. Håber det virker. (Beklager tandsættet :))

Velkommen igen
- til både besøgende og faste læsere.

Jeg er glad for de mange kontakter, det giver, at være blogger. Og sikke mange flotte blogs I har. De har allerede givet så megen inspiration til nye strikkeprojekter, at jeg drømmer om det om natten.

På gensyn her på min og jeres blog.
Karen

Videoen kom ikke på, men dette link skulle virke:
http://youtu.be/ORe6P8P3vZM

4 kommentarer:

  1. Har ikke lige prøvet det med videoer, men linket virkede fint, god måde at få budskabet ud på.

    SvarSlet
  2. Hello Karen!! Thank you for visiting my blog. It is lovely to find other Pastors out there. I love your creations too. Bless you!!

    SvarSlet
  3. Hei!

    Gratulerer så masse med ny blogg!
    Koselig når det er mange som besøker. <3

    Lykke til videre med bloggingen! Kooos deg masse!

    Klem, HMH.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak HMH.
      Som du kan se, er jeg gået i stå med min blog. Det har været svært både at passe arbejde og de mange aktiviteter, som følger med. AT jeg ikke har skrevet noget her på bloggen, betyder dog ikke, at jeg ikke har lavet håndarbejde. Tværtimod. Hvis du vil se, hvad der optager mig for tiden kan du finde mig på min Facebook sider: http://www.facebook.com/karenmargrethe.urrehman?ref=tn_tnmn
      http://www.facebook.com/groups/245332605565011/
      Mange hilsener Karen

      Slet